All Hallows ... All Friends

Nie nie ... žiadna párty , žiadne masky, žiadne chlastanie až do rána ... Radšej malá rodinná oslava v rámci tanečnej bandy, exkluzívne vystúpenie v trochu spooky štýle, čierna a strieborná a krvavočervené ruže do vlasov, DCD do ticha a cinkot striebra okolo bokov ...
Potom trochu jedla, trochu pitia, trochu sladkého a kopa zábavy, rozhovory, pohrabať sa v second-hand knižkách a nájsť si to svoje, podeliť sa o nápady ktoré vyklíčili raz dávno a pomôcť im ďalej rásť ...
Cestou domov stretnúť pár jasne definovateľných strašidiel a viac nedefinovateľných, ale zato s fľašou v ruke, nevšímať si pohľady okoloidúcich, vychutnávať si pocit dlhej vlajúcej sukne z pavučinkového šifónu a cítiť sa ako dark goddess idúc po ulici v plnom tribal looku, veď prečo sa odličovať a prezliekať, keď práve dnes v noci je každy niekým iným ... a ja môžem byť sebou, a všetci len chápavo pokývu hlavou veď je Halloween ...
Potom doma, zapnúť notebook, prezliecť sa do pyžama, odlíčiť polku tváre (večerný make-up a pyžamo je komická kombinácia:-) , a písať do blogu, lebo dnes to proste nemalo chybu ...
A jediné čo ma mrzí, že som nestihla cintorín a prišla o more sviečok medzi starými pomníkmi a smutnými kamennými anjelmi ...

1 other thoughts:

Blacksun 1/11/07 10:13  

To muselo byt uzasne byt sama sebou medzi ludmi :-)

Ojeee, ja som na tie rozplapolane cintoriny uuplne zabudol a to som tam povodne planoval ostat cely vecer ... :-( Poznas ten blby pocit ked nieco zabudnes a za svet nevies ze co to bolo?

Ale vdaka za Wendy Rule, dobree!