Blogovanie ...

... je ako písať na múr domu v jednej z miliónov ulíc miliónového mesta ...

prečítajú si len tí čo sa sem zatúlajú ...

a niektorí si zapamatajú cestu a prídu sa pozrieť či niečo nepribudlo ...

niektorí dopíšu svoje myšlienky ...

niektorí len pohladia slová a so smutným úsmevom kráčajú ďalej ...

niektorí sa v tých slovách spoznajú a potom opretí o múr čakajú na pokračovanie príbehu ...

Ktorí niektorí ste vy? Prečo ste sa zatúlali do mojej ulice?

7 other thoughts:

Lev bez hrivy 15/11/07 11:18  

Zasiel som sem prvy raz, ked som si u viacerych precital, ze v tejto ulici byvaju dobre grafiti. Dosiel som, pozrel som, vraciam sa.

Coy 16/11/07 18:35  

Chodim sem, lebo mnohe slova su mi tu blizke... Napriklad aj tieto.

S. 17/11/07 10:38  

citam blogy tych, ktorych som v zivote nestretla, ale viem, ze mat viac odvahy- pozvem ich na kavu.
a trvala by dlho...

germa 23/11/07 12:17  

asi sa tu dobre cítime:)

Anonymous 28/11/07 12:52  

...nezatútali sme sa do Tvojej ulice... Moje GPS (RSS) mi vždy oznámi, že je dôvod sa vydat na cestu, dôvod nazvaný "myšlienka"...

Daily Whinger 7/12/07 14:22  

Jedneo dna by som rad zorganizoval posedenie pri jedlicke... Dam vcas vediet...

Bobrunka 4/3/08 11:23  

Ja som sa tu zatulala, lebo si mi ukazala cestu...a ostavam v uzase. Znova a znova. Preto sa tu stale vraciam :)