Veríte v silu lásky?

Mám pre vás príbeh ...





The Notebook





...o tom ze na prvu lasku sa neda zabudnut, a na pravu uz vobec nie
... o tom ze laska prekona cas a priestor, a dokaze vytvorit uzasne veci
... o tom ze laska ...





...ved si to pozrite...



3 other thoughts:

karolina 30/10/07 14:37  

hej, videla... a nerada to priznavam, ale som si poplakala, ale to len medzi nami, lebo je to taka presladena rozpravka. a ti dvaja myslim potom vyhrali Best Kiss v nejakej pofidernej ankete.

Blacksun 30/10/07 23:18  

lil, ja ti nevim ... kukol som si ten link z gmailu, ale nemyslim ze by to bol moj zaner ... za najkrajsi pribeh lasky totiz povazujem Valley of Flowers, ten sa tiahne starociami, na pozadi uzasnych Himalaji ... a skonci az privelmi realisticky.

Kuk sem:

http://thecia.com.au/reviews/v/valley-of-flowers.shtml
http://2006.ifff.de/uploads/tx_prmdbfilmdatenbank2006/Jalan_UshnaRiding.jpg

A cely pribeh a jeho domaci web uz poznas z mojho profilu ;-)

ostrovanka 25/11/07 23:34  

lil, videla som to... a je to prekrasne...o to viac, ze je to podla skutocneho pribehu...