Z ktorého ste seriálu?

Malé mestečko plné perfektných mladých ľudí, všetci dobre vyzerajú, každý je svojím spôsobom cool, každý má nejaké temné tajomstvo, každý má niečo s každým... a každý z nás má aspoň jeden "svoj" seriál ktorý si len nerád nechá ujsť, lebo čo ak sa ten s tou dá práve teraz dokopy alebo čo ak sa prezradí práve to tajomstvo na ktoré už x (doplň podľa seba) dielov čakám ???

Nothing wrong with it!

Len som sa zamyslela ( zatiaľ čo mi vypadol net práve uprostred napínavého dielu *grrrrrr*) prečo sú seriály také návykové... a prečo je také jednoduché po skončení jedného nájsť ďalší a ďalší a ďalší ... Lebo seriály sú zhustený život. Vlastne sa v ničom neodlišujú od toho čo žijeme každý deň my (keď odhliadneme od faktu že v Amerike sa žije trochu dosť inak ). Teda odlišujú... to čo my prežijeme za rok sa v seriáli stane za pár týžňov. Dráma, napätie, slzy, ... v mojom reálnom živote sa
nič nedeje, tak žijem ten seriálový. Keď práve nesedím pred obrazovkou, skúšam v predstavách zaradiť seba do seriálového sveta. Som populárnou dokonalou roztlieskavačkou? Alebo sexi outsiderom s neúplnej rodiny ktorý doma v podkroví píše básne a tajne miluje tú roztlieskavačku?
Reality sa začínajú prelínať ...

So mnou to snáď tak nebude. Striedam seriály ako farbu laku na nechty. Jeden ma baví tak 2 týždne (kým si nepozriem všetky dostupné diely - vďaka Pane za joox :-) a potom idem na ďalší. Postavy sa opakujú, dej sa dá predpovedať, ale aj tak je to sranda. K raňajkám, pred spaním, v pauze počas rozbehaného dňa .... vypnúť mozog a žiť na 40 minút život niekoho iného.

Momentálne fičím na One Tree Hill. A vy? Priznajte sa...

10 other thoughts:

Coy 27/8/07 12:15  

Pre mna je najdokonalejsim serialom MASH. Mam ho cely na DVD a ked potrebujem vypnut tak viem, po com siahnut...

Blacksun 27/8/07 12:21  

Mna zamlada pritahoval MacGyver svojou kreativitou vo vyhrotenych situaciach a neskor Star Gate s tym istym predstavitelom cestujucim po dalekych svetoch. Ale az si clovek uvedomi ze je to stale to iste dookola, lacne efekty a opakujuce sa sceny, tak ho potreba kukat do bedne omrzi.

Pribehy z "bezneho" zivota asi pritahuju iba zeny, muzom sa nesce kukat na rozmaznane tussies ako striedaju nabijakov, na vztahy ktore su dookola iba o peniazoch a sexe, ved kto by toho nemal plne zuby uz IRL?

Lev bez hrivy 27/8/07 14:21  

No Blacksun, uprimnu sustrast, ked mas plne zuby penazi a sexu. Nie som ziaden zelenac, ale mna zatial ani jedno neomrzelo a to mam obojeho vcelku dost :-)

Inac ficim na Zufalych manzelkach, predtym na Sexe v meste. Plus v nedelu doobeda s levicou kukame Priatelov. Joeiho kacica sa ma uz neboji tak, ako Rachelinej tisicdolarovej macky naruby... :-)

Blacksun 27/8/07 16:18  

Lev bez hrivy, asi si to zobral v inom kontexte, lebo ja som narazal na to ze prehnite vztahy ktore su o peniazoch a sexe dlho nevydrzia a kto by zabijal cas s niecim co nema buducnost? Mrhania casom ma myslim kazdy plne zuby vo svete kde sa len sotva da na niekoho spolahnut, na slovo muza a vernost zeny.

Zijeme len raz, ziadna chvila sa viac nevrati spat, ale ak niekoho bavi motat sa po slepych ulickach, ktore nikam nevedu, az kym sa v jednej z nich neusadi natrvalo a nebude odtial len pasivne pozorovat filmovych hrdinov, ktori ziju jeho sen - potom proti gustu ziaden disputat.

Lilith 27/8/07 16:54  

Blacksun ... v serialoch su aj pekne vztahy :-)

Others ... keep 'em coming!!!

sas 27/8/07 17:11  

hm, ja skoro telku ani nepozeram, krom sprav a obcas daco.ale pred par rokmi, ked som este chodila na strednu, alebo to bolo este skor? no pozeravala som serial Odpadlík - s Lorenzom Lamasom. Hrozne sa mi pacil ten chlap :))

Misiska 27/8/07 20:41  

ja ficim na Priateloch cez vikendy :D
a na Hercule Poirotovi!! :))) on nema vadu, vaazne :DD
.. a ked nemam co robit, tak nepohrdnem ani CSI :D

Misiska 27/8/07 20:43  

inaaak! Sas, dakujem!! S maminou si uz asi dva tyzdne hlavy lameme ako sa volal ten serial s Lamasom! Ked som to videla, tak som sa okamzite nahrnula s krikom do obyvacky a konecne sme to (samozrejme vdaka tebe) odhalili! :))

marmota 3/9/07 23:41  

ja sa musím úplne stotožniť s coy-om. Pretože ja fičím na M.A.S.H-i. A to fakt poriadne a závislácky. M.A.S.H má 256 dielov, ale priznám sa, že každý diel som videla aspoň 10 krát :-))

marmota 3/9/07 23:46  

opravujem sa: s coy-ou a nie coy-om. Sorry coy, ten nick znel tak mužsky... :)