Som mizantrop

Aspoň čiastočný. Nedokážem tolerovať netolerantných ľudí. A to som si o sebe myslela že som super tolerantná. Naštve ma že si niekto bez opýtania vezme môj hrnček, a že na hodinu obsadí kúpeľňu (to bude ale asi aj tým že tam je aj záchod ktorý súrne potrebujem), a že sa cíti ako doma hoci mu to nikto nedovolil ... neviem či to je tým že iný kraj iný mrav a v krajine z ktorej prišli sa základná slušnosť nenosí, ale aj keby, mňa to nezaujíma. Prišli sem, mali si kúpiť príručku a naučiť sa slová ako prosím, ďakujem, a môžem? V tomto zlyhali.
Len nechápem prečo som zlyhala ja a hneď prvý deň im nepovedala že vôbec nie je v poriadku keď si bez opýtania vzali ten hrnček ...

5 other thoughts:

-- kamikatze -- 26/8/07 11:03  

nastastie taketo problemy so spolubyvajucimi nemam. no vcera ked mi taxikar zacal rano vykladat o tom ako neznasa (pardon za vyraz) "buzerantov" a ze by ich najradsej vyhodil z auta, vrela vo mne zlc. mala som 100 chuti vyhodit ho cez okienko vodica a odsoferovat to sama!

Lilith 26/8/07 11:30  

Nastastie to neboli spolubzvajuci, ale len prespavali ... uz su prec, pouceni o slusnosti ;-)

Blacksun 26/8/07 14:54  

A z akej krajiny boli tie priserky?

Lilith 27/8/07 10:49  

Nie je dolezite z akej krajiny ... boli zo skupiny ludi ktorym chyba ten ... ta vec ktora ti umoznuje zit bez konfliktu s inymi ludmi ... ako sa to vola? Slusnost, takt, vychovanie, ...??? Taki su na celom svete a od krajiny to naozaj nezavisi ...

GaMa.d7 29/8/07 18:18  

rok som zila s kamoskou, ktora ako sa ukazalo vyzaduje toleranciu pre svoje vyciny, ale nie je schopna tolerovat tej druhej strane nic. asi ani neprekvapi, ze nas priatelsky vztah uz nie je to, co byval.