A little bit of....

... čaju, ktorého vôňa sa mi vkráda do snov a vraví, že raňajky už sú na stole a ty čakáš len na mňa,

... pohladenia, ľahúčko a pomaly, pokojne, akoby si chcel povedať " Spi ďalej, nenechaj sa rušiť..." a ja chcem ešte spať, ale nedokážem skryť úsmev na perách, som prezradená, a ty ma spať nenecháš,

... ranných slovíčok, hovoríš "Dobré ráno" a ja neodpoviem, alebo predsa, ale nie slovami, chcem ťa najprv pobozkať, objať, dýchať, a až potom, až keď sa uistím, že si to jediné skutočné z môjho sna, že si skutočne tu, mám dobré ráno,

... slnka cez otvorené okno, keď sa konečne odhodlám vstať, a všetko je také jasné že to bolí v očiach a nemôžem ich otvoriť, potom prídeš ty a zaplníš celé moje zorné pole, vidím len siluetu, viem že si to ty, naťahujem sa, ako mačky na slnku, ty si moje slnko, pozeráš sa na mňa a žiariš, zatiaľ čo ja prebúdzam svoje telo, vnímam kúsok po kúsku radosť z prebúdzania, poď ku mne, moje prsty sa ešte chcú hrať v tvojich vlasoch, máme kopu času,

... Teba, stále znova, stále málo, nikdy dosť, celý deň, bozky na končeky prstov, jeden na špičku nosa, dva na privreté oči, tri na pery, nekonečno po celom tele, a čas zostáva stáť, ťažko sa mu dýcha, chveje sa, čaká, snaží sa niečoho zachytiť, ale všetko okolo je mäkké, neurčité, dívaj sa na mňa, chcem ti vidieť do očí, chcem vidieť tvoju dušu, keď ten nahromadený zastavený čas exploduje, s nami uprostred, roztrieštených na tisíce nežných lupienkov, pomiešaných, žiadne myšlienky, až kým čas nezačne znova pulzovať, riadiac sa tlkotom tvojho srdca,

... túžby, spomienok, čokolády a horúceho čaju, zabudnuté tričko ešte vonia tebou, aj ja ešte voniam tebou, ešte ťa cítim, ale ja nie som zabudnutá, som stále tu a čakám na teba, kým budeš znova tu, musím ti predsa vrátiť to tričko, a nabrať si ďalšie spomienky, na nás, na slnečné tiene v tvojej tvári, na kvety v mojich vlasoch, na bozky,

A little bit of me in a whole world of You...








... schwarzen Tee, dessen Geruch sich in meine Träume einschleicht und mir sagt, dass das Frühstuck schon auf dem Tisch steht und du wartest nur auf mich,

... Streicheln, leicht und langsam, ganz ruhig, als ob du sagen wolltest "Schlaf nur weiter, lass dich nicht stören...", und ich will noch schlafen, aber das Lächeln auf meinen Lippen will sich nicht verstecken, und ich bin verraten, und du nicht mehr so ruhig,

... Morgengesprächen, du sagst "Guten Morgen" und ich antworte nicht, oder doch, aber nicht mit Worten, ich will dich gleich küssen, umarmen, einatmen, bis ich ganz wach werde, und erst dann, erst nachdem ich mich überzeuge, dass du das einzige wahre aus meinem Traum bist, da bist, heisst es guter Morgen für mich,

... Sonne durch das Fenster, wenn ich mich endlich zum Aufstehen bringe, und alles so hell ist dass es weh tut wenn ich meine Augen aufmache, und dann kommst du und füllst mein ganzes Sichtfeld aus, eigentlich nur deine Silhouette, ich weiss aber du bist es, und wie die Katzen sich in der Sonne strecken, bist du die Sonne für mich, siehst mich an und strahlst während ich mein Körper wieder wahrnehme, jedes Stück dehne, Vergnügen beim Aufwachen, komm zu mir, meine Finger wollen noch in deinen Haaren herumspielen, wir haben genug Zeit,

... Dich, immer wieder und nie genug, ganzen Tag, Küsse auf deine Fingerspitzen, und eins für die Nasenspitze, zwei für die Augenlider, drei für die Lippen, unendlich viele für deine Haut, und die Zeit bleibt stehen, atmet schwer, zittert, voll Erwartung, will sich festhalten, nur alles rundherum ist weich, schau mich an, ich will deine Augen sehen, ich will deine Seele durch deine Augen sehen, wenn die angehaltene Zeit explodiert, mit uns mittendrin, und wir zerschmettert in tausende kleine Blumenblätter schweben sanft, vermischt in der Luft, keine Gedanken, erst wenn die Zeit langsam wieder zu pulsieren beginnt, sich nach deinen Herzschlägen richtend,

... Sehnsucht, Erinnerungen, Schokolade und Tee, vergessenes T-Shirt riecht noch nach dir, ich rieche noch nach dir, ich bin aber nicht vergessen, bin immer da, und warte bis du wieder da bist, ich muss dir ja das T-Shirt zurückgeben, und mir neue Errinerungen zulegen, an uns, an die Sonne in deinem Gesicht, Blumen in meinen Haaren, ein Haufen Küsse,

A little bit of me in a whole world of You...

3 other thoughts:

Aventerra 20/4/07 21:59  

Toto je nádhera. Prečítala som si (len) tú nemeckú verziu. Ja by som čosi takéto nemecky určite napísať nevedela. (Aspoň zatiaľ :).) Len mi vŕta v hlave... ja poznám sloveso erinnern...tak potom je Erinnerung, nie?

Krásne...

Lilith 23/4/07 01:34  

Danke za opravu, fakt je tam chyba :-o opravujemmm...

Aventerra 25/4/07 14:21  

Nemusíš ďakovať, Lil. :)