Ľahšie?


Keby som sa starala len o seba, keby som chodila po svete so slúchatkami v ušiach, keby som nepozerala okolo seba, keby som nevidela ostatných ľudí, nepočúvala ostatných ľudí, keby som nesledovala správy zo sveta, keby som nečítala vedecké prognózy, keby som nehľadala svoj vlastný štýl, keby som si nevpletala kvety a pierka do vlasov, keby som sa neozývala keď sa ma nepýtajú, keby som sa neozývala keď sa ma pýtajú, keby som sa nepýtala, keby som nehľadala priateľov s otvoreným srdcom, keby som necítila smútok ani radosť ani lásku, keby som netušila súvislosti, keby som nečítala knihy, keby som netancovala bosá po lúke, keby som nespievala s vtákmi, keby som nepočúvala odlišnú hudbu, keby som nepozerala celú noc na Lunu v splne, keby som nezbierala liečivé bylinky, keby som nepoznala silu lásky, keby som necítila rytmus života, keby som nepísala básne a listy, keby som ich nedostávala, keby som nespávala v hojdacej sieti, keby som nenosila rozpustené vlasy a široké sukne, keby som večer nezapaľovala sviečky a vonné tyčinky, keby ma nezaujímali dotyky a vône, keby som nehľadala svoju cestu, keby som nekreslila na špinavé okná, keby som sa nepokúšala zmeniť svet ...

... bol by môj život ľahší?

6 other thoughts:

svetielkujúca 28/4/07 17:03  

toto bolo neskutočne krásne....

manon 28/4/07 21:39  

bol by lahsi. ale zaroven by si bola nestastnejsia. lebo by si nemala svoju individualitu. radsej sa vydat klukatejsou, ale farebnou cestou s kopcami a nizinami ako ist po sedej rovinke ;)

GaMa.d7 29/4/07 12:51  

...a z coho by si sa potom tesila?

femma 30/4/07 10:11  

...či ľahší, neviem, ale určite menej krásny...
pekné čítanie:-)))

Lilith 1/5/07 15:46  

Svetielko: Dakujem :-)

Manon: Ano to som tym chcela povedat ;-) to hlavne je vacsinou skryte ...

Gama: Poznam jednu peknu veticku
"Boze ty ma uz nemas rad? Posli mi nejaky problem..."

Femma: Thanxx :-)

_nocode 31/5/07 07:28  

keby bolo toto vsetko len prazdny vyplod asi by ta ta jednoduchost zabila...