Tvár za blogom - The faces of Lilith

...ja viem, ze sa to sem teraz nehodi, ale je jedna blogerska retazovka, tak ze co na to povies...

Hovorím že kuk! Potom ako som videla Kajin a Revov článok do reťaze, nemôžem sa nepridať :-)


Prečo Owl Nest?


Lilith (Burney Relief) - vidíte sovičky? Ak to nestačí, nájdite si Athene noctua lilith...




Moje momentálne najobľúbenejšie foto... no nie je krásna? (Tá užovka ;-)




A naše ( s mojou Láskou) momentálne najobľúbenejšie foto , na stredovekej narodeninovej oslave v dobovej móde ... no nie sme krásni?



Moja ďalšia láska - Tribal Belly Dance. Tu ešte v začiatkoch...



A nakoniec momentka ktorá sa často opakuje ... v tomto prípade v čínskej reštike s buchtičkami .... mňam mňam :-P



Na koho som totálne zvedavá:

F4
- lebo sú proste fantastickí!

Svetielko - lebo tiež v noci nespí a mám rada jej písmenká

Užovvka - máme už jednu spoločnú foto ;-) treba ďalšie kvôli identifikácii

Dáždničková - obľúbené písmenká, čítam zas a znova :-)


Teším sa na ďalších odvážnych ...

Najväčšia sranda je že keď teraz pôjdem po Bratislave, možno niekoho z vás stretnem
a aj spoznám :-D

Llt



9 other thoughts:

revo 13/6/07 01:13  

:) paraaada.. aj ty si kockaa.

Lilith 13/6/07 01:36  

thanxx
co este nespis? ;-)

revo 13/6/07 01:39  

kukam keynote Steva Jobbsa na WWDC.. asi som vazne informatik :D

-- kamikatze -- 13/6/07 06:55  

vies co je zvlastne, ze po zverejneni tych foto su mi vsetci akysi milsi a blizsi :D

karolina 13/6/07 06:58  

jejej, aka sympaticka, no toto...
.
vidim aj neutichajucu zalubu v podivnych zivocichoch...
.
ako mala som chovala slimaky. Zn. vsetky usli...
.
jaj, no spokojna som, a pekny den prajem

Pecosita 13/6/07 10:25  

eeej, z tohoto budeme mat doma krizu ;)

Terra 13/6/07 10:31  

kocka lilith:)
kam chodis v tych peknych zelenych satach? aj ja scem sa pridat...teda k tym satovym akciam:)

dievčatko s dáždnikom 13/6/07 21:10  

jeeeej, pekná ženská :o)

Aventerra 14/6/07 16:03  

yup, pjekná :)