Insights

Koľko krát sa mi už stalo, že som na malú chvíľu zostala stáť a zrazu som chápala všetky tajomstvá života, zahliadla som pred sebou jasnú cestu a zaplavil ma nádherný pocit ... a vzápätí to všetko zmizlo, a jediné čo som vedela bolo, že si mám na niečo dôležiité spomenúť ...

Dostávam správy a znamenia, sú všade, ale nevenujem im dostatočnú pozornosť. Niekedy na mňa musia spadnúť, alebo sa mi vykričať do tváre aby som ich uvidela. Zažívam stretnutia, a až keď sa po mesiacoch obzriem späť, uvedomím si že stačila jediná vec a nestretli by sme sa. Alebo naopak, stretli by sme sa príliš skoro. Strácam veci a iné dostávam. Zbavujem sa starých nepotrebných krámov a mám viac miesta na dýchanie.

Mením miesta. Odkedy som odišla z domu, nikde som ešte nebývala dlhšie ako rok. Možno sa to teraz zmení. V novom byte som našla knihu, ktorá mi ujasnila plány pre nový byt. Ako privítanie a zároveň pokus o komunikáciu. Ešte týždeň a budem môcť odpovedať.

Nemám strach. V lete začína všetko odznova. Špirála sa točí ďalej, smerom hore, a teraz tam vidím jasnú oblohu posiatu hviezdami, nad ktorými bdie Luna.

Uvidíme sa na ceste ...


3 other thoughts:

Unknown 23/6/08 21:57  

vsetky tajomstva zivota?????????

Coy 24/6/08 12:22  

Zivot je cesta... Mas stastie, ze ta tvoja je plna znameni, ktore vidis a vies ich rozlustit.

invisible 26/6/08 20:57  

každého cesta je plná znamení....žial, nie každý má dar rozlúštiť ich...a najčastejšie, nie každý má silu vidieť v nich pravý zmysel.