Shut Up & Read

Sedela som v U-Bahne, čítala knižku a nevšimla si svoju zastávku! Že no a čo? To sa mi nestalo už úplne strašne dlho ... a je to skvelý pocit:-) Zabudnúť na čas, na všetko okolo a tak sa začítať, že príbeh ožije a naozaj prebieha ... v mojej hlave, kde v tej chvíli vytesní všetko ostatné.
Tú knižku som kúpila za tri koruny v Prievidzskej knižnici, pred už neviem kedy, vyhrabala som ju z vyradených kníh. Obal už nemá, je oblepená len zažltnutým tvrdým papierom aby ako tak držala pokope. Neviem čo ma na nej vlastne zaujalo, že som si ju vôbec kúpila ... knižky si väčšinou vyberám tak, že ich niekde otvorím a kúsok si prečítam. Zrejme ma kúsok tejto knihy oslovil. Potom zmizla medzi mojimi ostatnými knižkami. A dnes, s vidinou nezábavného sedenia v mestskej doprave, som siahla po nejakej knihe a vytiahla túto. Hodila ju do tašky, bežala na U-Bahn, začala čítať .... a prečítala som svoju zastávku. Krásny pocit ...

PS: Jacques Sternberg - Dívka, moře a noc (Sophie, la mer et la nuit - 1976)

PPS: Ešte stále čítam ...

3 other thoughts:

falosnica 20/9/07 07:59  

kvoli kniham aj ja obcas zabudam na cas a to je dobre..treba vypnut, ujst z reality do fikcie knih

revo 20/9/07 08:41  

mnam.. dakujem za inspiraciu, taku knizku si chcem precitat aj ja

mia 21/9/07 22:24  

Dalsi tipp: Max Frisch - Montauk